- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
In deze rubriek zijn al enige belangrijke doelstellingen van een geslaagd promotiebeleid behandeld. Zo kwamen klantenwerving en -getrouwheid reeds aan bod. Deze keer buigen we ons over een onderwerp dat elke marketeer die naam waardig nauw aan het hart ligt. Aangezien alle inspanningen en investeringen één enkel doel vooropstellen, namelijk de aankoop uitlokken, is het de moeite waard dubbel zo hard te gaan voor de activiteit in de winkel zelf, want daar en daar alleen moet het gebeuren!
In het oktobernummer van Gondola Magazine (#231) verscheen het tweede deel van een reeks gewijd aan promotionele doelen en technieken. Deze rubriek, ontwikkeld met de hulp van HighCo, is vandaag gratis te downloaden! Veel leesplezier!
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?