- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Na zes maanden renovatiewerken heropent de Lidl-supermarkt van Fayt-lez-Mange (Henegouwen) als nieuwe winkelconcept van Lidl. De verkoopoppervlakte van 1.200 m2 werd heringericht en ook de parking kreeg een facelift.
“De focus van het nieuwe concept wordt geplaatst op de winkelervaring. "De nieuwe inrichting is opgebouwd uit mooie muren van rode baksteen, metalen gevelbekleding en een gevoel van ruimte”, vertelt woordvoerder Julien Wathieu. "Dankzij deze nieuwe perspectieven kunnen we een breder assortiment aanbieden aan onze klanten zoals ter plekke gebakken brood en gebak, en de focus op onze verse producten zoals fruit, groenten en vlees ".
De nieuwe supermarkt opent op 2 juli haar deuren. Om te opening te vieren worden ludieke acties georganiseerd zoals een minuut gratis winkelen.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?