- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Colruyt Group heeft een belang van 40% verworven in de Belgische online ondergoedwinkel MyUnderwear24. Over een termijn van 10 jaar kan de groep de volledige controle over de webshop verwerven.
Colruyt Group verwerft een participatie van 40% in MyUnderwear24 door in te tekenen op een kapitaalverhoging. Hoeveel de retailgroep daarvoor op tafel legt, is niet bekend. De overige 60% van de aandelen blijft in handen van het huidige management, dat ook aan boord blijft onder leiding van oprichter Toon Hermans.
Met de instap in MyUnderwear24 zet Colruyt een nieuwe stap in textiel én ontwikkelt het verder haar e-commerce diensten. “Door deze investering kan de groep haar eigen logistieke en operationele ervaring bundelen met de online kennis en het ondernemerschap van MyUnderwear24 om dit beloftevolle verkoopkanaal verder uit te bouwen”, klinkt het.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?