Veelgestelde vragen

Help, Ik heb geen toegang tot mijn account, wat nu?

Sinds kort beschikken wij over een nieuwe website. Dat wil zeggen dat iedereen die eerder een account had op gondola.be deze opnieuw zal moeten aanmaken op de nieuwe website.

1. Creëer een nieuwe account

  1. Creëer een account op gondola.be

  2. Na de creatie van je account komt er een bevestigingsmail jouw richting uit

  3. Klik op de link van de bevestigingsmail, pas hierna is je account actief

2. Mijn account is niet geactiveerd 

Dit wil zeggen dat je account niet actief is. Na de creatie van je account komt er een bevestigingsmail jouw richting uit, klik op de link van de bevestigingsmail, pas hierna is je account actief op gondola.be.

3. Geen bevestigingsmail ontvangen

Check zeker je spam folder als de bevestigingsmail niet zichtbaar is, neem anders contact op met web@gondola.be.

4. Mijn account is geblokkeerd

Wachtwoord 5x foutief ingegeven? Kan gebeuren! Als dit het geval is, stuur dan een mailtje naar web@gondola.be.

5. Wachtwoord vergeten?

Heb je al een account gemaakt op onze nieuwe website en ben je je wachtwoord vergeten, dan kan je dat hier opnieuw aanvragen.

Voor andere vragen of opmerkingen kan je altijd terecht bij web@gondola.be.