- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Op 13 november opent het team achter A.S. Adventure een nieuw winkelconcept op de Meir in Antwerpen. In de concept store JUTTU staat duurzaamheid centraal. Je vindt er zowel mode- als interieuritems van verschillende nieuwe merken.
Met JUTTU speelt A.S. Adventure in op bewuster en minder impulsief winkelen. Je vindt er verschillede producten en merken met een sterk verhaal die niet zozeer thuishoren binnen het concept van A.S. Adventure. Hiervoor grijpt JUTTU naar een mix van lokale en internationale merken waar ecologie, duurzaamheid en fairtrade centraal staan. Daarnaast zal de winkel maandelijks het magazine JUTTUgram uitbrengen, waar dieper wordt ingegaan op de leefwereld van de JUTTU-klant.
De winkel zal zo’n 700m2 groot zijn en opent binnenkort in het pand van de voormalige A.S. Adventure op de Meir in Antwerpen. De winkel bestaat uit vijf zone’s: ORIGIN (electisch), AIR (natuurlijke elementen) en MAJESTIC (strak en chique). De vierde zone is een foodcorner waar je allerhande biologische producten kan vinden. Daarnaast is er ook een pop-up hoek voorzien waar enkele creatieve ontwerpers de vrijheid krijgen om te experimenteren. Véronique Leysen is de eerste jonge designer die met haar breilabel Maurice Knitwear speciaal voor JUTTU een driedelige collectie ontwierp en de zone mag benutten.
Op 4 december, drie weken na de opening van JUTTU in Antwerpen, zal de winkel ook in Brugge een filiaal openen.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?