100 nieuwe supermarkten (Delhaize, AD of Proxy), 200 nieuwe Shop&Go's of Fresh Ateliers, tussen 30 en 50 nieuwe verkooppunten van Albert Heijn in Vlaanderen in de komende drie à vier jaar: de Groep Ahold Delhaize slaat hard toe en geeft een nieuwe dimensie aan de harde concurrentie op de markt. Tot nu toe spitste de concurrentie zich toe op het commerciële aspect, de prijs, het prijsimago en op agressieve promoties. Vanaf vandaag is dat veranderd. Nadat het zich vooral concentreerde op de mogelijkheid om te besparen, toont de Groep Ahold Delhaize zich vandaag bereid om te investeren in de ontwikkeling van zijn netwerk en de concurrentie het vuur aan de schenen te leggen met een indrukwekkend groeiplan.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?