- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Heidi Klum gaat samenwerken met discountketen Lidl. Het bekende model en modefiguur heeft een exclusieve collectie ontworpen voor de discountketen, die eind dit jaar gelanceerd zal worden.
Opmerkelijk nieuws van Lidl: de discounter heeft Heidi Klum kunnen strikken voor een modecollectie. Het Duits-Amerikaanse model is daarbij niet alleen het gezicht van de campagne, ze heeft de collectie effectief zelf exclusief ontworpen voor Lidl. De kledij zal volgens Lidl duidelijk geïnspireerd zijn op de persoonlijk stijl van Heidi Klum.
Heidi Klum: “Ik hoop echt dat iedereen de collectie die ik ontworpen heb mooi zal vinden. Ik ben opgetogen over de samenwerking, het was zo leuk om te doen! Net als ik stelt Lidl hoge kwaliteitseisen, maar net als ik weet Lidl dat kwaliteit niet duur hoeft te zijn. En dat vind ik super, mode moet fun zijn en die fun moet betaalbaar zijn voor iedereen.”
Deze Klum-collectie wordt eind dit jaar gelanceerd en zal de start zijn voor de “Lidl Fashion Week”, een terugkerend mode-moment waarop Lidl haar exclusieve modecollecties zal presenteren in alle Lidl winkels over de hele wereld en op de online-shop.
Boudewijn van den Brand, CEO Lidl België en Luxemburg: “Heidi is een bron van inspiratie. Ze voelt zich thuis in de grootste modemetropolen en ze barst van energie en joie de vivre, ondanks dat blijft ze heel eenvoudig en met de voetjes op de grond. Zo ontstond er een perfecte match met Lidl en onze klanten. We zijn heel blij deze collectie voor het eerst te kunnen voorstellen tijdens de eerste Lidl Fashion Week.”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?