- Zelfscan: vloek of zegen?
- Fotoreportage: Ontdek het beste van Sial
- Dossiers: warme kazen, melkdesserts, bereide maaltijden, etnische producten ...
Maandag startte de verkoop van de "Heidi in the city"-collectie bij Lidl. Na amper één dag was al meer dan de helft van de voorraad verkocht.
Lidl verraste vriend en vijand, toen de discounter een samenwerking met topmodel Heidi Klum aankondigde. De Duits-Amerikaanse zou een exclusieve modecollectie ontwerpen voor de discounter, die over heel de wereld verkocht zou worden.
Op maandag 18 september startte de verkoop in de 300 Belgische supermarkten en online shop van Lidl. Onder veel belangstelling, blijkt nu. Lidl Belgium zei dinsdagnamiddag dat na één dag al meer dan de helft van de stock verkocht was. Vooral in de steden verkocht de kledij goed.
Isabelle Colbrandt, woordvoerder Lidl: "We zagen gisterenochtend in verschillende filialen een heel grote opkomst. Klanten stonden te wachten om zeker hun favoriete stuk aan de haak te slaan. Velen onder hen hadden meerdere lijstje gemaakt want ook dochters, zussen en vriendinnen hadden doorgegven welk stukken ze graag zouden hebben."
Zo vallen de truien, de sjaal en de hoodie heel erg in de smaak. Van de jeansbroeken werden meer dan 6.000 stuks verkocht op 12 uur tijd. Dat zijn 8 jeansbroeken per minuut over de toonbank!
De webshop lidl-shop.be telde bovendien 15 keer meer bezoekers in vergelijking met een doorsnee maandagochtend. Daar zijn de best verkopende items online de bloes, de blazer en de pumps.
Geïnteresseerden hoeven echter nog niet te wanhopen. Zowel in de winkel als op in de online shop zijn er nog verschillende stukken te koop, zegt Lidl. Maar voor beide geldt: zolang de voorraad strekt. Snel zijn is dus de boodschap!
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?