- Zelfscan: vloek of zegen?
- Fotoreportage: Ontdek het beste van Sial
- Dossiers: warme kazen, melkdesserts, bereide maaltijden, etnische producten ...
Nog geen maand na de lancering van de eerste kledinglijn van Heidi Klum voor Lidl, kondigt de discounter al een tweede samenwerking aan. In december komt er een gelimiteerde collectie voor de feestperiode.
Op 18 september lanceerde Lidl met veel fanfare haar eerste door Heidi Klum ontworpen modelijn. De samenwerking tussen de discounter en het Duits-Amerikaanse topmodel was een groot succes: na amper één dag was al meer dan de helft van de Belgische stock verkocht. Lidl en Klum kondigen nu aan dat ze binnenkort al een nieuwe collectie zullen voorstellen.
De ontwerpster en de discountketen lanceren in december '#LETSCELEBRATE', een gelimiteerde collectie die gericht is op de feestperiode. “Ik wou een modelijn creëren die ons tijdens de feestdagen doet stralen en toch eenvoudig en elegant is”, aldus Heidi Klum.
De collectie oogt ook feestelijk met onder andere een wijnrode, pluizige winterjas, een nachtblauwe fluwelen blazer en een lovertjesjurk in zacht poederroze, gecombineerd met een passende stola uit nepbont. Uiteraard wordt alles nog altijd aan scherpe prijzen aangeboden. “Elk stuk overtuigt door zijn vertrouwde topkwaliteit in de typische prijsklasse van Lidl, tussen 7,99 euro en 34,99 euro”, klinkt het bij Lidl.
Op 4 december begint de verkoop in 300 filialen van Lidl en online op Lidl-shop.be. Naast kleding (maat 36 tot 44) omvat het assortiment ook accessoires en schoenen. Internationaal wordt de collectie in 10.000 Lidl-filialen, verspreid over 27 landen en de VS, aangeboden.
“We hebben onze klanten altijd al iets speciaals aangeboden met kerst. Met de collectie #LETSCELEBRATE kunnen ze nu ook op modevlak iets nieuws beleven in onze winkels”, legt Isabelle Colbrandt, woordvoerder Lidl uit.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?