- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Nu Albert Heijn en Delhaize officieel tot dezelfde groep behoren, wil AH meteen gebruik maken van mogelijke synergieën. De supermarktketen nodigt haar klanten uit om in een Belgische Delhaize-winkel producten uit te kiezen voor haar Nederlandse winkels.
Albert Heijn nodigt haar klanten uit om een kijkje te nemen bij een Delhaize-winkel in Antwerpen. Een selectie van klanten met een geregistreerde Bonuskaart ontvangt deze week een uitnodiging per e-mail. Via een link in de mail kunnen zij aangeven waarom zij mee willen naar Antwerpen. Uit alle inzendingen worden klanten geselecteerd die nog iemand mogen meenemen.
Het bezoek bestaat uit een rondleiding door de winkel van de supermarktmanager, een lunch en een proeverij waarbij de deelnemers aan de trip kunnen aangeven welke Belgische producten zij het lekkerst vinden. Deze producten maken kans op een plek in het schap bij de Nederlandse Albert Heijn-winkels.
De moederbedrijven van Albert Heijn en Delhaize rondden vorige week officieel hun fusie af. Onder de naam Ahold Delhaize is het nieuwe bedrijf één van de grootste food retailgroepen van de wereld.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?