- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Schoenwinkelketen Torfs heeft plannen om dit jaar nog naar Wallonië en Brussel te trekken. Eerst met een webshop en vervolgens met fysieke winkels. Dat heeft CEO Wouter Torfs gezegd in zakenkrant De Tijd.
Torfs kwam de afgelopen weken vooral in het nieuws door de overname van grote concurrent Brantano. De familie Torfs werkt daarvoor samen met de CEO's van Miss Etam en FNG Group. Maar het mede-overnemen van Brantano wil niet zeggen dat Schoenen Torfs zelf een versnelling gaat terugschakelen. De winkelketen, die op dit moment enkel fysiek aanwezig is in Vlaanderen (online ook in Nederland), wil namelijk ook Franstalig België veroveren. Dat laat Wouter Torfs optekenen in een interview met De Tijd.
“We plannen om naar Brussel en Wallonië te trekken. Medio dit jaar moeten Franstalige Belgen online schoenen bij ons kunnen bestellen. En snel daarna willen we fysieke winkels openen in Franstalig België”, zegt de CEO van Torfs. Hij voegt eraan toe dat Schoenen Torfs een multichannel-proefproject wil starten in Franstalig België en dat dat snel kan gaan.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?