-
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
-
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
-
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Het Belgische retail landschap kreunt onder de promotiedruk. Almaar vaker kijken consumenten aan tegen steeds scherpere promoties. Albert Heijn kroonde zich begin 2019 tot koploper en introduceerde de veel besproken 1+2 acties. Een blik vooruit op wat we komende jaren kunnen verwachten?
Wat denken retailers, merken en consumenten over deze promoties? Gondola Academy brengt het promo-gedrag in België in kaart. Daarvoor we uw input nodig hebben. Met 5 minuten van uw tijd bouwt u mee aan het onderzoek en krijgt u tevens exclusief de topline resultaten toegestuurd. Goede deal lijkt me?
Waar wacht u op: klik op de onderstaande link in de passende doelgroep om deel te nemen!
Monoprix Waterloo: een verleidelijke en onderscheidende stadswinkel
Kan ik de baas spreken? Spar Lamot: een stadswinkel, maar dan net iets anders
Dossiers: drinks, bier, alcohol, gezouten snacks, kaas ...
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?