•
Gondola Magazine
•
Lisa Goethuysen
•
Lidl geeft zichzelf meer ruimte
Lidl is steeds meer bezig met een offensief op alle fronten. Het breidt zijn netwerk uit, verstevigt zijn versafdeling, wil zoveel mogelijk in de media komen, investeert in reclame... Vandaag komt de smart discounter ook nog eens op de proppen met een nieuwe generatie van zijn concept: grotere en klantvriendelijke winkels. Officieel draagt het nieuwe winkelconcept dat door Lidl in Geel werd voorgesteld de codenaam LOF. Die afkorting staat voor “Lidl of the Future”. Maar wees gerust, hier is geen sprake van robots, aanraakschermen of zelfs maar selfscanning. In de plaats daarvan ligt het accent nog meer op vers, en de zorg om een meer bevredigende shoppingervaring waarbij men handig gebruik maakt van de grote ruimte, een duurzaam gebouw.
P&G Belgium, een fitte zestiger!
"Het is waar dat ons bedrijf niet echt vaak met de pers communiceert”, geeft Luc Suykens toe aan het begin van zijn openingstoespraak tot de journalisten die voor de gelegenheid uitgenodigd zijn bij Procter & Gamble in Strombeek-Bever. Wat de marketingdirecteur van P&G Benelux hier zegt klopt helemaal, maar dat belet zijn firma niet om met haar gekende professionalisme te communiceren over haar zestigjarige bestaan. Ze neemt de gelegenheid te baat om de deuren (zij het op een kier) te openen voor de pers, het personeel, de alumni en de buurtbewoners. Deze kregen allereerst een overzicht van de afgelopen zes decennia tijdens dewelke er een aantal merken werden gecreëerd die elk de locomotief van hun categorie zouden worden.
In dit artikel