•
Gondola Magazine
•
Lisa Goethuysen
•
Interview Sander van der Laan (Action)
Action is de laatste jaren aan een enorm hoog tempo winkels aan het openen in steeds meer Europese landen. Die expansiedrang heeft de Nederlandse retailer nu ook tot op de Antwerpse Meir gebracht. Wij spraken er met topman Sander van der Laan over het succes van Action en de toekomstplannen van zijn winkelketen. "Ons model is uniek", zegt hij.
Voor een mals stuk vlees, klik hier!
Even naar de slager surfen voor een kalfszwezerik of een Ierse ribeye? Amper enkele jaren geleden zou een mens gek verklaard zijn bij het idee alleen al. Vandaag kan het, net zo simpel als je eens online bankiert of een boek koopt. Slagerij Vandecruys uit Geel is één van de vele slagers in ons land met een fraaie website en bijhorende online ambities.
Interview Jannie Haek (Nationale Loterij)
Van alle producten in de winkel zijn die van de Nationale Loterij waarschijnlijk de meest verbazende. Wat zij beloven is relatief: ze garanderen niet dat de consument een prijs gaat winnen, maar doen hem dromen voor een betrekkelijk klein bedrag. Hoe de Nationale Loterij haar partnership ziet met de handelaars die haar producten verdelen in deze voortdurend veranderende kansspelenmarkt, kwamen we te weten tijdens een bezoek aan CEO Jannie Haek.
In dit artikel