- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Caddyhome.be, de thuisleveringsdienst van supermarktketen Delhaize, maakt vanaf nu deel uit van Delhaize.be. Klanten van Caddyhome worden doorgestuurd naar de online shop.
Via Caddyhome kunnen klanten van Delhaize al jaren hun online boodschappen thuis laten leveren. De retailer doekt het merk “Caddyhome.be” nu op, en brengt de thuisleveringsdienst onder bij de algemene online shop Delhaize.be. Vanaf nu kunnen klanten van die e-shop kiezen of ze hun boodschappen willen afhalen in een winkelpunt (‘collect’) of thuis laten leveren (‘home delivery’).
Klanten die nu surfen naar de website van Caddyhome worden al doorgestuurd naar Delhaize.be, waar ze geïnformeerd worden over de verandering en aangespoord worden een account voor de e-shop aan te maken.
Met deze verandering wil Delhaize meer eenvormigheid brengen binnen haar aanbod, en al haar diensten op één platform samenbrengen. Niet alleen worden de online activiteiten gestroomlijnd, de prijzen en promoties zullen nu ook dezelfde zijn in de fysieke winkel als in de e-shop. Ook het aanbod van ex-Caddyhome is fors uitgebreid nu het naar Delhaize.be verhuist. Bovendien werd de Delhaize-app recent vernieuwd, waardoor het makkelijker is om via mobiele toestellen boodschappen te doen.
"E-commerce wordt steeds belangrijker. Meer mensen maken er gebruik van en daar willen wij aan tegemoet komen door onze e-commerce service te verbeteren voor de klant. Caddyhome wordt nu als 'Home Delivery' geïntegreerd in Delhaize.be. Zo is er één platform, in plaats van twee verschillende sites, wat veel gemakkelijker is", vertelt woordvoerder Roel Dekelver. Of ook de gespecialiseerde wijnsite Delhaizewineworld.be geïntegreerd wordt in dit platform, is voorlopig niet duidelijk. "Delhaize Wine World blijft voorlopig gewoon apart bestaan. We bekijken wel hoe we ook deze service kunnen verbeteren."
De leveringstijden- en rondes blijven dezelfde, verzekert de supermarktketen. Ook de kost van een levering aan huis blijft. Een levering aan huis kost 5,45 euro als je het product van de week bij je reservatie voegt. Zoniet is er een forfait van 9,95 euro van toepassing.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?