- Zelfscan: vloek of zegen?
- Fotoreportage: Ontdek het beste van Sial
- Dossiers: warme kazen, melkdesserts, bereide maaltijden, etnische producten ...
Naast de online boodschappendienst Drive.be, lanceert Carrefour nu ook een webwinkel voor non-food producten. Klanten vinden er naast het vaste assortiment uit de winkels ook online exclusiviteiten.
Het nieuwe online platform carrefour.eu/webshop gaat van start met een online aanbod van meer dan 15.000 niet-voedingsproducten. Naast het vaste assortiment van de winkels worden in de webwinkel ook exclusieve producten aangeboden. Zo kunnen de klanten hun keuze maken uit een uitgebreid assortiment verdeeld over diverse categorieën, zoals multimedia, klus- en tuinmateriaal, telecom, cultuur & entertainment, groot en klein elektro, sport, huisinrichting, babyspullen en ‘koopjes’.
Bestellingen op de nieuwe webshop worden vanaf 50 euro gratis thuis geleverd. Voor elke bestelling van minder dan 50 euro worden leveringskosten van 2,99 euro aangerekend. Het is ook mogelijk om de bestelling volledig gratis bij een hypermarkt Carrefour af te halen.
Bovendien levert carrefour.eu/webshop een snelle service, want elke bestelling die op een weekdag voor 21u00 geplaatst wordt, wordt de volgende dag al thuis geleverd. Indien nodig, kan de klant zijn producten gratis retourneren binnen 30 dagen.
Ook leuk voor vaste Carrefour-klanten, is dat ze ook bij aankopen van thuis uit kunnen profiteren van dezelfde voordelen als in de winkel. Bij elke online aankoop verzamelen ze Bonus Punten, en met behulp van hun Carrefour Bonus Card kunnen ze hun bestellingen ook betalen met de gespaarde punten.
Om de lancering van de webshop te vieren, geeft Carrefour 20 euro aan Bonuspunten cadeau per aankoopschijf van 100 euro, en dat voor alle klanten die tussen woensdag 24 en zondag 28 mei 2017 een bestelling plaatsen op de nieuwe webwinkel.
Met de lancering van carrefour.eu/webshop zegt Carrefour zelf zijn "omnichannel aanpak" te bevestigen. De supermarktketen was één van de eerste in België om op het online food verhaal te springen met de lancering van de online boodschappendienst enkele jaren geleden.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?