Developed Records:
Storm in een glas water
Opgelet, het stormt… in het bronwater. Niet alleen heeft het segment zwaar te lijden gehad onder de crisis, de watermaatschappijen hebben ook nog eens net dit ogenblik uitgekozen om zich te positioneren als concurrenten van de producenten van gebotteld bronwater. Gondola boog zich over de vraag met een dossier op bladzijde 32 en een ontmoeting met Marc du Bois (Spadel / VIWF) op bladzijde 22.
Aperitief?: er worden grenzen verlegd
Er gebeurt heel veel in dit segment. De trend verandert volop. Voor het ogenblik zijn vooral bruine rum en schuimwijnen in de mode.
Brands?: een nieuwe rubriek gewijd aan productlanceringen
Ze verschijnen in de rekken, met nieuwe argumenten en slogans. Het zijn producten die in de kijker lopen. Wij geven u een beschrijving, een strategie en enkele referenties, zodat u ze beter kan plaatsen.
Ronde tafel: veiligheid
Elke zaakvoerder van een winkel is voortdurend bezig met veiligheid en diefstalpreventie. Gondola heeft 8 vakmensen verzameld die van gedachten wisselen over het probleem.