- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
#2 2020 was voor iedereen een bijzonder jaar, maar wat brengt het nieuwe jaar? De redactie van Gondola poetste zijn glazen bol op en presenteert u vijf ideeën die 2021 zullen tekenen. Gedurende 5 weken brengen we elke maandag een nieuw onderwerp. Dit keer: de terugkeer van het funshoppen.
Corona haalde de fun uit het shoppen, maar geen nood: dit jaar komt het winkelplezier terug.
Voor alle duidelijkheid: Covid-19 is nog niet weg, dat weten we, maar er is voor het eerst sinds lang licht aan het eind van de tunnel. De eerste vaccinaties doen de hoop groeien dat tegen deze zomer het ergste leed zal geleden zijn. Dat opent het perspectief dat we elkaar terug zonder beperkingen kunnen zien en niet langer thuis opgehokt moeten blijven om de pandemie onder controle te houden. Het is voor velen hoog tijd dat het zover is, zeker voor heel wat winkeliers en consumenten. 2020 was voor velen een annus horibilis, commericeel en sociaal. Veel plezier viel er niet te beleven aan winkelen vorig jaar. Vanaf het begin van de crisis was functioneel shoppen: afstand houden, met een beperkt aantal klanten per vierkante meter, niet langer dan een halfuur binnen blijven, enzovoort. Enkel tijdens de versoepeling in de zomer – een eeuwigheid geleden, lijkt het – kon er op een leuke manier gewinkeld worden.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?