- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Ahold (Albert Heijn) heeft een nieuwe topstructuur aangekondigd: het Executive Committee, kortweg ExCo. De leiders van alle bedrijsonderdelen en functies op het hoogste niveau zijn vertegenwoordigd in het ExCo, dat zo de besluitvorming moet vereenvoudigen en versnellen.
Het ExCo gaat vanaf 1 september officieel van start en zal zeven leden tellen, waaronder CEO Dick De Boer. Nieuw in het comité is Hanneke Faber, die als Chief Commercial Officer (CCO) leiding zal geven aan Ahold’s online en customer loyalty-initiatieven.
Met de nieuwe structuur wil Ahold haar 'Reshaping Retail'-strategie versnellen.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?