Ahold (Albert Heijn) heeft een nieuwe topstructuur aangekondigd: het Executive Committee, kortweg ExCo. De leiders van alle bedrijsonderdelen en functies op het hoogste niveau zijn vertegenwoordigd in het ExCo, dat zo de besluitvorming moet vereenvoudigen en versnellen.
Het ExCo gaat vanaf 1 september officieel van start en zal zeven leden tellen, waaronder CEO Dick De Boer. Nieuw in het comité is Hanneke Faber, die als Chief Commercial Officer (CCO) leiding zal geven aan Ahold’s online en customer loyalty-initiatieven.
Met de nieuwe structuur wil Ahold haar 'Reshaping Retail'-strategie versnellen.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?