- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
De komende vier weken test Albert Heijn de AH Maaltijdmuur op het hoofdkantoor in Zaandam. De retailer komt zo tegemoet aan de vraag van consumenten naar meer convenience en producten die altijd beschikbaar zijn.
Albert Heijn test een maand lang de AH Maaltijdmuur in zijn hoofdkantoor in Zaandam. In een gekoelde verkoopautomaat worden producten verkocht zoals maaltijdsalades, verse kant-en-klaar maaltijden en gerechten uit de Allerhande box.
“De maaltijdmuur is bij uitstek geschikt voor locaties waar 24/7 mensen komen en/of werken”, klinkt het bij Albert Heijn. “De Maaltijdmuur is namelijk dag en nacht open, en speelt daarmee in op de behoefte van gemak en altijd beschikbare producten." Belangrijk detail: tijdens de pilotfase is de muur enkel open tijdens de openingsuren van Albert Heijns hoofdkantoor.
"Als de test bovendien succesvol blijkt te zijn, dan zullen we de mogelijkheden voor een uitrol zeker bekijken. Zo kan de muur bijvoorbeeld verplaatst worden naar ziekenhuizen", benadrukt de retailer.
Foto: Twitterpagina Albert Heijn
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?