- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Home improvement en non-food retailer Argos opent een revolutionaire digitale winkel in het hart van het grootste shopping center in Milton Keynes (UK).
De bezoekers van het shopping center iets buiten London zullen in de digitale Pop-Up van amper 120m² de combinatie van een ruim aanbod, goede prijzen én convenience aantreffen.
De consument kan zijn bestellingen plaatsen in de Pop-Up met keuze uit het online aanbod van Argos én het aanbod van de fysieke winkels uit de omgeving van Milton Keynes. NAdien kan hij verder rustig shoppen en een uurtje later de goederen oppikken. Uiteraard kan men ook opteren om de goederen aan huis of op het werk te laten leveren met de "Fast-Track" leverservice van de retailer.
Niets dan gemak dus en zoals Steve Carson, Retail directeur van Argos stelt: “Als belangrijke lokale werkgever en digitale retailer willen we de stad en haar shoppers iets teruggeven."
Dit mooie voorbeeld van "phygital" retail blijft open tot midden januari.
Bron: Insightdiy, UK
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?