- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Het hele retail universum en merkenwereld is in volle beweging in België. Er is een grotere nood aan retail kennis en expertise.
Om retailers en merken nog beter te bedienen zullen Storecheck en diens manager Piet Salens, Gondola en Gondola Group vervoegen, en inzetten op een nog diepgaandere expertise van de winkelvloer.
Daarnaast zal de Food Personality of the Year, alsook de Sales Team & Retail Team Awards" worden verdergezet.
“De combinatie van de Gondola dynamiek gelinkt aan de winkelvloer -expertise van Piet zal zeker de retail ten goede komen; wij zijn verheugd dat de Belgische retailsector een nog sterker aanbod heeft“, aldus Pierre-Alexandre Billiet, CEO Gondola Group (L. op de foto).
Storecheck magazine zal worden verdergezet vanaf deze maand al.
Gondola Group is het platform voor de Belgische retail en merken wereld. Gondola Group bestaat uit The Retail Academy (opleidingen en consulting), The Retail Society (business club voor top managers in retail en consumptie), Gondola magazine en newsletter en vanaf 1 juni ook Storecheck.
Voor commerciële vragen: Frederik Matthys, Commercial Director Gondola Group: f.matthys@gondola.be - Tel +32 2 616 00 30 - Mobile 0486.11.49.80
Voor redactionele vragen: Christophe Sancy, Hoofdredacteur magazines: c.sancy@gondola.be - Tel +32 2 616 00 10Voor vragen mbt opleidingen: Silvie Vanhout, Managing Partner The Retail Academy: s.vanhout@theretailacademy.be - Tel +32 2 616 00 50
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?