In Italië richt Carrefour zich met een campagne op 65-plussers en grote gezinnen (van 5 of meer personen). Zij hoeven geen BTW af te rekenen op 4.500 verse producten, de distributeur neemt op vlees-, fruit-, groente-, kaas- en bakkerijproducten de BTW voor zijn rekening.
De korting geldt tot eind maart dit jaar, maar de groep overweegt de actie te verlengen. De kortingen van 4 tot 10% zijn afhankelijk van het product. Vergelijkbare campagnes zijn al in Spanje aan de gang.Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?