- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
De textielfamilie De Sutter blaast modeketen E5 nieuw leven in, raakte vandaag bekend. Gondola sprak met kersverse co-CEO Peter De Sutter over de toekomst van de winkelketen.
Het is niet evident om in moeilijke tijden een modeketen over te nemen. Wat maakte E5 voor jullie aantrekkelijk?
Simpel: E5 is een icoon in de Vlaamse moderetail. De keten richt zich op een publiek en een segment waar volgens ons nog veel toekomst in zit: betaalbare, kwalitatieve en comfortabele mode. Er zijn fouten gemaakt in het verleden, maar die worden sinds vorig jaar aangepakt. We zijn er zeker van dat E5 terug een vaste waarde in het Belgische retaillandschap kan worden, nu er nieuwe financiële middelen en een nieuwe aanpak zijn. Het voordeel is dat we geen schulden uit het verleden moeten meenemen. Het is een volledige reboot.
Waar is het fout gelopen in het verleden?
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?