- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Colruyt Group pakt nog tot eind deze zomer uit met zijn Collect&Go summer roadshow. Via talrijke activiteiten in een trailer op de dijk van verschillende badsteden wil de groep consumenten op een ludieke manier laten kennismaken met zijn Collect&Go-concept.
Nog tot eind augustus kunnen consumenten terecht in de speciale Collect&Go-trailer op de dijk van verschillende kuststeden. De supermarktgroep organiseert namelijk zijn Collect&Go summer roadshow, waarbij passanten in en aan de trailer kunnen meedoen met verschillende activiteiten om gadgets te winnen. “Zo is er het Collect&Gooi-spel, waarbij de kleinsten zoveel mogelijk punten moet gooien in de Collect&Go-bakken. Daarna mogen ze deze punten omruilen voor een zomers Collect&Go-gadget”, vertelt woordvoerster Silja Decock aan Gondola.
Naast de gadgets worden er ook kleurplaten en servicekortingbons uitgedeeld. Die kleurplaten kunnen ter plekke ingekleurd worden of thuis. Consumenten die hun Collect&Go-boodschappen in juli en augustus afhalen in een afhaalpunt aan de kust, krijgen bovendien een set strandpalletjes cadeau in ruil voor de ingekleurde Collect&Go-tekening. De actie is enkel geldig in de afhaalpunten in Middelkerke, Blankenberge, Knokke, Bredene, Nieuwpoort, Oostende en Koksijde.
“Via onze Collect&Go summer roadshow willen we mensen op een leuke en ontspannende manier laten kennismaken met Collect&Go en hen laten weten dat Collect&Go ook in de zomermaanden of tijdens hun vakantie aan de kust klaarstaat om hun boodschappen klaar te zetten. Op deze manier kunnen onze consumenten extra tijd vrijmaken voor wat er echt toe doet: samen genieten van mooie momenten in de zomervakantie”, besluit Silja Decock.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?