- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Colruyt Group lanceert het nieuwe online promoplatform Deals!, waar het promoties op grote hoeveelheden van een wisselende selectie A- merkproducten aanbiedt. Het platform is een aanvulling op het bestaande promo-aanbod van de verschillende winkelformules van Colruyt Group en wordt aangeboden via Collect&Go, de online boodschappendienst van de groep.
Colruyt start Deals!, een online promotieplatform voor mensen die bereid zijn om producten in grote hoeveelheden aan te kopen. Er zijn wekelijks nieuwe promoties te vinden voor dierenvoeding, verzorgings- en onderhoudsproducten, wasmiddel, papierwaren en babyartikelen. Het gaat daarbij steeds om A-merken. “Een voorbeeld is onze aanbieding op kwalitatieve Dreft Platinum vaatwastabletten: de klant koopt 8 pakken van 56 tabletten en betaalt 66,95 euro voor dat volume in plaats van 182,83 euro,” zegt Tom Deprater, verantwoordelijke voor Collect & Go. “Dat is een serieus voordeel van 63 % procent en slechts 14 cent per vaatwastablet.” De promoties gelden zolang de voorraad strekt.
“De voorbije jaren werd duidelijk dat klanten niet alleen graag hun wekelijkse boodschappen online aanschaffen, maar ook dat een toenemend aantal bereid is grote hoeveelheden te kopen wanneer daar stevige kortingen tegenover staan”, zegt Tom Deprater. Vandaag vinden die erg promogevoelige klanten hun gading vooral op buitenlandse webshops die in België leveren. “Deals! richt zich op een doelpubliek dat door de andere formules van Colruyt Group nog niet voldoende bereikt werd. Via dit nieuwe platform willen we voldoen aan de wensen van uiterst promogevoelige klanten die bereid zijn om grote voorraden in te slaan.”
Op Deals! kunnen klanten zich met hun Xtra-profiel aanmelden of als gast. Daarna selecteren ze de deal die ze graag willen. Omdat Deals! een promoplatform is voor particulieren, staat er een limiet op het aantal deals dat een klant in zijn winkelmandje kan leggen. De betaling gebeurt vooraf en uitsluitend via bancontact.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?