- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Zocht u nog een reden om lid te worden van Gondola.be? De personeelsleden van Delhaize krijgen toegang tot alle artikels van Gondola.be en blijven zo op de hoogte van alle nieuws, analyses en inspirerende visies op de retailmarkt.
“Dit is vooral een blijk van vertrouwen”, zegt Roel Dekelver, head of external communications van Delhaize. “Gondola is een medium dat nieuws, analyses en inspiratie brengt die belangrijk zijn voor onze mensen. Zeker vandaag is het belangrijk om bij te blijven: de retailmarkt beweegt sneller dan ooit. Je hebt de digitalisering, maar ook bijvoorbeeld de grotere nadruk op gezondheid en de komst van nieuwe spelers op de markt. Daarom is het voor ons belangrijk om zo goed en kwalitatief mogelijk op de hoogte te blijven van wat er gebeurt, zowel in binnen- als buitenland. Het is een duidelijke toegevoegde waarde voor de kennis en input die intern al aanwezig is”
Wie krijgt toegang tot onze website?
Gondola zal toegankelijk zijn voor elke werknemer van Delhaize die op de hoogte wil blijven van het reilen en zeilen in de retail. Zo kunnen onze mensen de vinger aan de pols houden van de markt, dat ze weten wat er leeft bij consumenten en dat ze zien welke analyses de experten maken. Het moet hen vooral inspireren. Gondola is een belangrijke community in de Belgische retailmarkt.
De gewone toegang tot de website volstond niet. Waarom niet?
De echt waardevolle artikelen gaan verder dan het algemene nieuws, hoe belangrijk dat op zich ook is. De analyses, achtergrondverhalen en andere exclusieve artikels geven duiding en extra inzicht. Daarom zetten we deze stap. We steunen journalistiek die informeert, maar ook inspireert.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?