- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
10% van de bestellingen bij de online service van Delhaize Direct worden per smartphone gedaan. Met meer dan 30.000 downloads is de app die door Delhaize wordt aangeboden een succes dat nieuwe perspectieven opent voor de groep. Zo lanceert Delhaize nu ook een Android versie van zijn applicatie.
Via Delhaize Direct kunnen nu twee jaar online boodschappen worden besteld. De iPhone-applicatie is in september 2011 in gebruik genomen. De klant kan hiermee promoties bekijken of een specifiek product opzoeken in het assortiment. De geselecteerde producten worden vervolgens toegevoegd aan een boodschappenlijstje of in het winkelmandje van Delhaize Direct. De klant heeft ook de mogelijkheid om de dichtstbijzijnde winkel van Delhaize te lokaliseren.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?