Gondola
- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Gondola
Dierenspeciaalzaak Maxi Zoo wil in drie jaar een 30-tal nieuwe winkels openen in ons land. “Doel is marktleider worden in België”, zegt country manager François Valdivieso.
François Valdivieso leidt ons rond in de winkel in Aartselaar (u vindt op pagina 16 een fotoreportage, n.v.d.r.) en wijst naar de vleesproducten die in vriesvakken geëtaleerd staan. Ze maken deel uit van de ‘meat corner’ die in het nieuwe concept van de dierenspeciaalzaak te vinden is, een illustratie van hoe de markt nog steeds groeit en uitbreidt. “Mensen zijn steeds meer op zoek naar verse voeding voor hun huisdieren. Ze kiezen voor kwaliteit, het mag iets kosten. Verser dan dit kan niet. De producten zijn kakelvers wanneer ze ingevroren worden.” De winkel in Aartselaar onderstreept de ambitie van de winkelketen. Vandaag telt Maxi Zoo 55 winkels in ons land, de komende drie jaar komen er zo’n 30 bij.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?