MilkBE
- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
MilkBE
Iets minder dan 10 jaar na de lancering, ondergaat de duurzaamheidsmonitor van de brancheorganisatie voor de Belgische zuivelsector MilkBE een complete update en digitale make-over.
In 2014 rolde de brancheorganisatie MilkBE een uitgebreid duurzaamheidsprogramma uit voor de hele zuivelketen, van producent over transporteur tot verwerker. Het doel van deze maatregel, die werd overeengekomen tussen de landbouworganisaties en de industrie, was om de inspanningen in verband met duurzaamheid in elke schakel van de keten te inventariseren en de verschillende spelers in de sector bewust te maken van het belang ervan. Het idee was ook om de sector in staat te stellen om met concrete cijfers aan te tonen dat het zijn verantwoordelijkheid nam in het licht van de klimaatverandering.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?