- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
De UCM heeft de zelfstandige handelaren van Brussel en Wallonië ondervraagd om een eerste balans te kunnen opmaken van de wintersolden van 2013. Volgens het verslag zouden de verkopen vergelijkbaar zijn met die uit dezelfde periode vorig jaar.
Dat komt overeen met de voorspellingen die voor het begin van de solden waren gedaan, want de meeste handelaren verwachtten een stabiele omzet, ondanks omvangrijke voorraden De artikelen die van begin af aan duurder zijn, zoals merkkleding, lijken beter te verkopen dan andere producten. Winterartikelen (donsjassen, wol, polar, …) laten echter een somberder beeld zien… De huidige koudegolf kan de balans echter doen omslaan.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?