- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
In Wallonië is in 2010 Freedelity ontwikkeld, een concept waarbij talloze getrouwheidskaarten virtueel bijeengebracht worden op de identiteitskaart van de klant. Tegenwoordig wordt dit concept door bijna 200 handelaars gebruikt en het is onlangs ook opgenomen in de 35 winkels van de Broze-groep. Om van de voorgestelde voordelen te kunnen profiteren, moet de gebruiker (dit zijn er inmiddels 100.000) zijn identiteitskaart in de kaartlezer van de winkel steken. Hiervan worden uitgelezen: naam, voornaam, leeftijd en adres. De Commissie voor de bescherming van de persoonlijke levenssfeer heeft het principe goedgekeurd.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?