- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Het is niet onze gewoonte bij Gondola om onszelf schouderklopjes te geven. Wij zien het immers als onze primaire taak om de sector en onze lezers te informeren, en net daarom wouden we u dit nieuws niet onthouden. Op de allereerste uitreiking van de B2B Press Awards op 4 november in de Bozar te Brussel, viel de Gondola Group immers drie keer in de prijzen.
De B2B Press Awards worden uitgereikt door Media Marketing, en zet de professionele media in de bloemetjes. 150 uitgevers schreven in totaal 350 titels in, in verschillende categorieën gaande van beste cover tot beste digitale nieuwsbrief. In totaal werden 15 awards uitgedeeld. Niet willekeurig, maar op basis van de beslissingen van een jury van 17 experts.
Wij van Gondola hadden de eer en het geluk om maar liefst drie awards mee naar huis te nemen. Gondola Magazine won die voor beste cover (Gondola Magazine #200) en beste editorial (Gondola Magazine #200). Ons tweede magazine Food’s ontving de prijs voor beste lay-out.
Deze erkenning hebben wij uiteraard in eerste instantie te danken aan onze ploeg en alle andere medewerkers maar ook aan jullie, onze lezers. De prijzen versterken ons bovendien in onze vastberadenheid om nog verder te gaan om uw vertrouwen te mogen blijven verdienen.
Wil u de in de prijzen gevallen elementen herontdekken?
Best Editorial Print: De retail in zwaar weer (Gondola). Lees hier de editorialBest Cover: Malaise bij Delhaize (Gondola). Bekijk hier de coverBest Lay Out: Food’s Magazine (Gondola). Lees hier het magazine
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?