- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
De Italiaanse keuken is niet meer weg te denken uit ons dagelijkse leven. Het bewijs: Italiaanse producten, zoals pasta, sauzen en andere smaakversterkers, doen het uitstekend, vooral sinds de coronacrisis. Een overzicht van de trends in de Italiaanse keuken.
Het is moeilijk om door de rayons van supermarkten te wandelen zonder producten uit de mediterrane keuken, en meer specifiek uit de Italiaanse keuken, tegen te komen. Pasta, sauzen, olijfolie, kaas en andere gerechten eindigen regelmatig in de winkelmand van de Belgische consument. Hoewel deze trend zich al doorzette in normale tijden, lijkt ze sinds het begin van de gezondheidscrisis nog sterker in onze consumptiegewoonten verankerd te zijn. Sinds maart vorig jaar is de verkoop van pasta, sauzen en andere Italiaanse producten enorm gestegen. Een trend die aanvankelijk is begonnen door het massale hamstergedrag aan het begin van de crisis, blijft ook vandaag nog brandend actueel.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?