- Zelfscan: vloek of zegen?
- Fotoreportage: Ontdek het beste van Sial
- Dossiers: warme kazen, melkdesserts, bereide maaltijden, etnische producten ...
Lidl en Heidi Klum lanceren hun nieuwe basic collectie #LETSSHAKEITUP. Vanaf maandag 17 september kunnen klanten basics in opvallende kleuren kopen in alle Lidl-filialen, online zelfs al vanaf 10 september.
De samenwerking tussen het Duitse topmodel Heidi Klum en hard discounter Lidl begint ondertussen een echte traditie te worden. Voor de vierde keer op rij lanceren ze samen een kledingcollectie #LETSSHAKEITUP, dit keer in het teken van stijlvolle basics in opvallende kleuren en dat tegen betaalbare Lidl-prijzen van 2,99 tot 29,99 euro. Van oversized cardigans in felroze, truien met ronde hals over broeken in zacht rood tot trenchcoats, gebreide jurkjes en jeans in sobere kleuren. Er is voor ieder wat wils.
"Samen met Heidi Klum brengen we een nieuwe collectie trendy basics voor gekende Lidl prijzen op de markt. De frisse roodtinten blazen elke damesgarderobe nieuw leven in", vertelt woordvoerster Isabelle Colbrandt.
De nieuwe #LETSSHAKEITUP-collectie van 'esmara by Heidi Klum' zal vanaf 17 september één week lang verkrijgbaar zijn bij alle Lidl-filialen. Fans die niet zo lang kunnen wachten, kunnen al vanaf 10 september online terecht op www.lidl-shop.be.
Het is ondertussen de vierde keer dat Heidi Klum en Lidl de handen in elkaar slaan voor een nieuwe kledingcollectie. Eerder werkten ze al samen aan voorgaande collecties: "Heidi & The City" , "#LETSCELEBRATE" en "#LETSDENIM".
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?