- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Lidl en het bekende Duitse topmodel Heidi Klum werken voor de derde keer op rij samen voor de nieuwe collectie #LETSDENIM. De nieuwe lijn staat helemaal in het teken van denim en focust zich voor de eerste keer ook op meisjes. Vanaf 24 februari is de nieuwe collectie online te koop en vanaf 5 maart kunnen klanten ook in de winkels terecht.
De derde kledingcollectie van Lidl en Heidi Klum is een feit. Deze keer zal ze helemaal in het teken van denim staan, een stof die het volgens Lidl al jaren erg goed doet bij zijn klanten. Naast de gebruikelijke kledingstukken voor vrouwen, focust het Duitse topmodel Heid Klum voor het eerst ook op kledij voor meisjes. Klanten zullen dus naast skinny jeans, jeanshemdjes en de gebruikelijke damesschoenen en -accessoires ook kunnen kiezen uit hoodies en gekleurde regencapes. “Ik ben altijd al een groot fan van denim geweest. Je kunt het op zoveel momenten leuk combineren: een keertje casual, dan weer chic. De #LETSDENIM collectie weerspiegelt deze veelzijdigheid en past bij elke stijl”, vertelt Heidi Klum. De dames- en meisjescollectie is te koop voor een typische Lidl-prijs van € 4,99 tot € 64,99.
De collectie is vanaf 24 februari online te koop en vanaf 5 maart 2018 ligt ze ook in de rekken. De nieuwe kledinglijn zal in maar liefst 10.000 Lidl-winkels in 27 Europese landen en in Amerika verkrijgbaar zijn.
De nieuwe samenwerking tussen de hard discounter en het Duitse topmodel komt niet onverwacht. Eerder werkten ze al samen aan twee voorgaande collecties: "Heidi & The City" en "#LETSCELEBRATE". De "Heidi & The City"- collectie was een groot succes: na amper één dag was al meer dan de helft van de Belgische stock verkocht. De tweede "#LETSCELEBRATE"-collectie was dan ook een logisch gevolg en vormde een gelimiteerde collectie voor de feestdagen.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?