- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Op zaterdag 13 juni lanceren Lidl en Veritas samen de ‘Veritas Verstas’, een ludieke actie rond duurzaam winkelen.
Lidl en Veritas slaan de handen in elkaar om duurzaam winkelen te promoten. Daarom lanceren ze op zaterdag 13 juni de actie ‘Veritas Verstas’. Het concept is simpel: koop bij Veritas al het nodige materiaal om een herbruikbare draagtas te maken en krijg per aankoopschijf van 25 euro een bon ter waarde van 5 euro van Lidl. Deze bon kan ingeruild worden voor verse groenten en fruit in een Lidl-winkel. Per ingeruilde bon gaat er 1 euro naar de Voedselbanken.
“De vraag bij de Belgische Voedselbanken wordt met de dag groter, dus willen we ook deze actie aangrijpen om hen nog meer te ondersteunen”, verklaart Isabelle Colbrandt, woordvoerder Lidl.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?