- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Lidl opent vandaag zijn eigen Garden of Eden uit in het station Brussel-Centraal. Daar kunnen klanten het nieuwe tuingamma ontdekken dat vanaf vandaag op de Lidl webshop beschikbaar is en binnenkort ook gefaseerd in de winkels wordt doorgevoerd.
Een tuintafelset, een verstelbare ligstoel, een parasol, een paar werkhandschoenen, een mini-serre, LED-verlichting, een decoratieve flamingo en ga zo maar door. Maar liefst 92 tuinproducten zijn vanaf vandaag online verkrijgbaar via www.lidl-shop.be. Daarnaast zal een assortiment aan kleinere tuinbenodigheden eveneens gefaseerd in de Lidl-filialen worden doorgevoerd. Om dat in te kijker te zetten creeërde de smart discounter zijn eigen Garden of Eden in het station Brussel-Centraal dat vanaf vandaag open is.
Klanten kunnen niet alleen tot rust komen in deze tijdelijke groene oase, maar kunnen ook iets winnen. Wie een creatieve slogan kan bedenken met de woorden “Lidl” en “tuin” en daarbovenop het totaalbedrag schat van alle tentoongestelde Lidl tuinproducten, kan al die items ook daadwerkelijk winnen. Meedoen kan simpelweg via https://www.facebook.com/lidlbelgium/.
Lidl’s Garden of Eden is open van donderdag 21 maart tot dinsdag 26 maart, tussen 7 uur en 18 uur en is enkel op zondag gesloten.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?