- Zelfscan: vloek of zegen?
- Fotoreportage: Ontdek het beste van Sial
- Dossiers: warme kazen, melkdesserts, bereide maaltijden, etnische producten ...
Amper 24 uur na de wereldpremière van de “Esmara by Heidi Klum”-collectie van Lidl en Heidi Klum, wordt de modelijn vandaag ook officieel in België voorgesteld. Lidl biedt een breed gamma aan trendy items, van schoenen tot blazers, die tussen 7 en 35 euro kosten.
De wereldpremière van de eerste gezamenlijke collectie van Heidi Klum en Lidl vond op 7 september plaats in New York, tijdens de prestigieuze New York Fashion Week aan het publiek voorgesteld. Een dag later werd ze ook getoond aan het Belgische publiek door lokale modegoeroes door Jani Kazaltsis en Julie Taton.
De collectie viel alvast in de smaak bij de Belgen. “Ik ben erg verrast door de talloze combinatiemogelijkheden van deze collectie ontworpen door Heidi Klum. De vele basisstukken laten zich zowel onderling als met de meer opvallende items uit de collectie zeer goed combineren”, aldus Julie Taton.
“Deze collectie is modieus, mooi afgewerkt en tegelijk zeer draagbaar voor elke type vrouw. Dit is mode waarin elke vrouw goed staat en de verschillende looks bieden inspiratie voor elke smaak“, besluit ook Jani Kazaltzis.
De kledinglijn, die ontworpen werd door modefiguur Heidi Klum, biedt een zeer breed gamma aan trendy items, gaande van boots met luipaardmotief, over blazers met pailletten tot echt lederen vesten. Alle stuks van de collectie kosten tussen 7 en 35 euro, met uitzondering van een stoere bikerjas in echt leder waarvan de prijs ongeveer 50 euro bedraagt. “Ook voor deze collectie blijven we trouw aan onze scherpste prijzenpolitiek. We streven ernaar mode van hoogwaardige kwaliteit betaalbaar te maken voor iedereen“, aldus Isabelle Colbrandt, woordvoerster Lidl België.
Op 18 september start de verkoop in de 300 Belgische supermarkten en online shop van Lidl. Naast de kledingcollectie met maten 34 tot 44 bevat het assortiment ook accessoires en schoenen (van maat 36 tot 41).
De collectie wordt naast België, nog in 27 andere landen gelanceerd. In totaal zal ze verkrijgbaar zijn in meer dan 10.000 Lidl-supermarkten en online shops over de wereld.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?