SodaStream
- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
SodaStream
Plastic is een van de grootste uitdagingen in een wereld waar duurzaamheid steeds belangrijker wordt. Om dat probleem aan te pakken, hebben twee merken besloten om de handen in elkaar te slaan: Lipton, marktleider op het gebied van ijsthee, en SodaStream, het merk dat de strijd met plastic flessen voor eenmalig gebruik aangaat door kraantjeswater om te toveren in frisdranken in een herbruikbare fles.
Consumenten die thuis een SodaStream-toestel hebben, zullen het misschien al hebben opgemerkt: sinds deze zomer is er naast de bestaande merken van PepsiCo, waaronder Pepsi MAX, Miranda en 7UP, nog een nieuw merk dat zich aan de lijst van SodaStream-smaken mag toevoegen: Lipton Ice Tea. Starten deed SodaStream met 2 varianten van het bekende ijstheemerk: Lipton Ice Tea Peach (perzik) en Lipton Ice Tea Green (groene thee). De nieuwe Lipton-smaken bevatten weinig calorieën en zijn verkrijgbaar in gerecycleerde plastic flessen van 440 ml (rPET). Bovendien zijn ze terug te vinden in de webshop van SodaStream en bij Colruyt.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?