- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
De Nederlandse last mile start-up Bringly is gestart met pilootprojecten in verschillende Belgische steden. Het bezorgnetwerk werkt met professionele fietskoeriers om bestellingen van fysieke winkels naar de klant te brengen.
Bringly is bezig met pilootprojecten in verschillende Nederlandse en Belgische steden, zegt ceo Rajiv Laigsingh aan het Nederlandse RetailTrends. Om welke steden het gaat, wordt nog niet bekend gemaakt. “Op dit moment zijn we bezig met pilots in een aantal Nederlandse en Belgische steden, die we op de korte termijn bekendmaken”, aldus Laigsingh. “Uiteindelijk willen we onze software en ons duurzame bezorgnetwerk beschikbaar maken voor retailers door heel Europa.”Bringly werd zowat een jaar geleden opgericht met als doel de last mile ‘sneller, efficiënter en duurzamer’ te maken. De start-up werkt samen met professionele fietskoeriers om bestellingen vanuit de fysieke winkel naar de klant te brengen en winkels zo te transformeren tot ‘lokale hubs’. Mede door de coronacrisis groeide het bedrijf dit jaar met 225 procent.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?