Paulig neemt Conimex over, een merk dat aanwezig is op de Nederlandse en Belgische markt en deel uitmaakt van de Unilever-portfolio. Conimex is opgericht in 1932 en past binnen de World Foods-portefeuille van Paulig. 

Paulig neemt het merk Conimex over van Unilever. Het staat bekend om zijn assortiment maaltijdbereiders, kroepoek, soepen, sauzen en smaakmakers. De overname omvat het Conimex merk en aanverwante activiteiten, evenals alle bijbehorende handelsmerken en intellectueel eigendom. Met deze overname vestigt Paulig haar aanwezigheid in de Aziatische voedingscategorie in Nederland en België. “Wij willen de populaire Aziatische culinaire cultuur toegankelijk maken (...). Deze overname verstevigt onze positie in de Aziatische categorie in Nederland en België. Het stelt ons ook in staat om portfolio- en conceptontwikkeling te combineren, door gebruik te maken van Paulig's sterke R&D- en productiemogelijkheden om onze World Foods-portfolio in Europa te ontwikkelen,” zegt Rolf Ladau, CEO van Paulig. Eerder dit najaar nam Paulig Panesar Foods over, een in het Verenigd Koninkrijk gevestigde fabrikant van sauzen, salsa's en specerijen. Paulig zal nu de productiecapaciteiten van Panesar Foods inzetten om de groei van de merken Conimex en Santa Maria in Europa te stimuleren, aldus het bedrijf in zijn persbericht. De overname moet nog worden goedgekeurd door de Nederlandse mededingingsautoriteit en het overlegproces met de relevante autoriteiten in Nederland.