- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
PostNL Food Fulfilment, de tak die verantwoordelijk is voor het beheer van bestellingen, voorraden en distributie voor klanten uit de voedingssector, is verhuisd naar een eigen, grotere locatie. Het bedrijf neemt zich voor om de logistiek van steeds meer fabrikanten van levensmiddelen op zich te nemen.
De afdeling PostNL Food Fulfilment, werkte tot voor kort vanuit een locatie van Extra@Home van de Nederlandse groep in Amersfoort. Deze locatie van 1.000 m² is begin deze maand ingeruild voor een nieuw pand in West-Zaan nabij Amsterdam, dat twee keer zo groot is, melden Logistiek.nl en Distrifood.
De divisie startte anderhalf jaar geleden met één klant, Van Bieren, een online groothandel in speciaalbieren. Inmiddels telt PostNL Food Fulfilment 12 klanten. Volgens een woordvoerster van PostNL is het de ambitie om de logistieke dienstverlening, op basis van vraag vanuit de klanten, verder te ontwikkelen. “We willen verder groeien en daar hebben nu de ruimte voor”, stelt ze.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?