PostNL Food Fulfilment, de tak die verantwoordelijk is voor het beheer van bestellingen, voorraden en distributie voor klanten uit de voedingssector, is verhuisd naar een eigen, grotere locatie. Het bedrijf neemt zich voor om de logistiek van steeds meer fabrikanten van levensmiddelen op zich te nemen.
De afdeling PostNL Food Fulfilment, werkte tot voor kort vanuit een locatie van Extra@Home van de Nederlandse groep in Amersfoort. Deze locatie van 1.000 m² is begin deze maand ingeruild voor een nieuw pand in West-Zaan nabij Amsterdam, dat twee keer zo groot is, melden Logistiek.nl en Distrifood.
De divisie startte anderhalf jaar geleden met één klant, Van Bieren, een online groothandel in speciaalbieren. Inmiddels telt PostNL Food Fulfilment 12 klanten. Volgens een woordvoerster van PostNL is het de ambitie om de logistieke dienstverlening, op basis van vraag vanuit de klanten, verder te ontwikkelen. “We willen verder groeien en daar hebben nu de ruimte voor”, stelt ze.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?