- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
Primark heeft haar winkel in de Nieuwstraat in Brussel uitgebreid. Niet alleen werd de winkeloppervlakte verdubbeld tot 3.550 m2, maar ook is er een splinternieuwe kinderafdeling. Dankzij deze uitbreiding werden er trouwens 70 extra nieuwe banen gecreëerd.
Het publiek heeft er een tijdje op moeten wachten, maar vandaag werd dan toch de vernieuwde Primark in de Brusselse Nieuwstraat voorgesteld aan het grote publiek. Meer dan 30 weken waren er nodig om de oude vestiging, inclusief het voormalige Hema-pand dat er naast gelegen was, om te bouwen tot een verkooppunt met maar liefst 3.550 m2 winkelruimte. De vestiging bestaat nu uit twee verdiepingen en heeft ook een splinternieuwe kinderafdeling. Het ontwerp van de winkel bouwt voort op het bekende eigentijdse Primark winkelconcept met 52 kleedkamers en 48 kassa’s. Dankzij de extra ruimte kunnen klanten niet alleen genieten van meer comfort, maar werd er ook rekening gehouden met consumenten met een beperking. Om klanten nog meer shoppingplezier te bieden, is er gratis wifi-toegang in de hele winkel en zijn er ook vier rustzones voor consumenten om hun “batterijen” terug op te laden.
“We zijn super blij dat we de winkelruimte in onze winkel in de Nieuwstraat hebben verdubbeld en dat we Brusselaars nog meer kwaliteitsvolle kledij tegen betaalbare prijzen kunnen laten ontdekken”, verklaart Kevin Tulip, Director of Sales bij Primark Benelux. “België is een belangrijke markt voor Primark en we willen graag deel blijven uitmaken van en bijdragen tot de gemeenschappen waar we gevestigd zijn en onze producten verkopen.”
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?