- Zelfscan: vloek of zegen?
- Fotoreportage: Ontdek het beste van Sial
- Dossiers: warme kazen, melkdesserts, bereide maaltijden, etnische producten ...
Met een nieuwe campagne en een nieuw imago wil Stella Artois opnieuw zijn plaats veroveren bij de Belgische consument.
AB InBev wil Stella – dat in 104 landen verkocht wordt - een nieuw élan geven met een nieuwe campagne met de slogan ‘the life Artois’, die verwijst naar plezier en genieten van het leven. In 2020 hebben we heel wat moeilijkheden gekend en 2021 is voor ons een heel belangrijk jaar", zegt Julie Dejonghe, brandmanager van Stella Artois. "We geven Stella Artois met de herlancering van het merk een nieuw elan en nieuwe betekenis, en laten de mensen uitkijken naar de nakende heropening van de horeca. We willen met onze nieuwe campagne perspectief bieden.” De campagne is de opvolger van “Mijn thuis is waar mijn Stella staat”-campagne die veertien jaar geleden gelanceerd werd/
“Het biermerk wil via affiches en spots maar ook met acties, evenementen en een artistieke campagne de trots op de Belgische biercultuur uitdragen", aldus nog Dejonghe. Voor "The Life Artois" gaat Stella Artois met zangeres Axelle Red in zee. Haar nummer ‘Sensualité’ wordt de soundtrack van de campagne. Het nummer werd voor de gelegenheid opgenomen in een akoestische versie, gespeeld door vijf leden van de Brussels Philharmonic. Stella Artois zag zijn marktaandeel in de retail in België in januari met 2,1 procentpunt stijgen tegenover dezelfde maand in 2020. Vorig jaar werd voor het merk een speciale groene fles uitgebracht. De alcoholvrije variant Stella Artois 0,0% wordt ook opgenomen in de nieuwe campagne.
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?