- Fotoreportage: Cora Rocourt, 17.000 vierkante meter om het onderscheid te maken
- Franchise: “Er is altijd ruimte voor ondernemerschap”
- Dossiers: warme sauzen, kaas, charcuterie, eindejaarsproducten
De coronacrisis heeft de kalender van grote evenementen in de sector volledig verstoord. Hoewel SIAL Parijs niet in oktober 2020 maar wel in 2022 zal plaatsvinden, voorziet de organisator tal van initiatieven om de schat aan gegevens en trends waarover het beschikt nu al te delen met zijn bezoekers en exposanten. Dat bevestigt marketing en communicatie directeur Jean-Gabriel Mollard ons.
Inderdaad en zeker omdat we lang dachten dat het toch nog kon doorgaan. Het leek volgens ons juist des te meer gerechtvaardigd en nuttig om het salon te behouden aangezien het een platform had kunnen bieden voor de heropleving van de sector. Erg handig voor de industrie gezien de tijd die we nu doormaken. Sial Parijs is meer dan een beurs. Je vindt er belangrijke informatie over de voedingsindustrie. Het leveren van die informatie wordt vandaag des te belangrijker. Vanuit dat oogpunt was de maand oktober het perfecte moment omdat het dan mogelijk is om afstand te nemen van de recente gebeurtenissen.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag, daarna:
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?