Unizo vraagt een onderzoek: "dit soort promotieacties stort de retail in de vernieling"
Buurtsuper.be, de Unizo organisatie van de zelfstandige supermarkten, is zeer verontrust over de ‘1+2 gratis’ promotie actie bij Albert Heijn. De organisatie heeft de Economische Inspectie dan ook opgeroepen om een onderzoek in te stellen op basis van het wettelijk verbod op de verkoop met verlies. Daarnaast is de organisatie niet te spreken over de ratrace die momenteel woedt in de voedingssector.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?