Vergis u niet, de onthulling van het nieuwe Delhaize-loyaliteitsprogramma afgelopen vrijdag is een belangrijke strategische keuze. Bij de voorstelling aan de pers sprak CEO Xavier Piesvaux over de noodzaak om “het vertrouwen nieuw leven in te blazen via een revolutionaire aanpak”. Een analyse.
Net als een millefeuille die bestaat uit verschillende lagen, telt de nieuwe SuperPlus-kaart van Delhaize talrijke voordelen. De supermarktketen zit ook vol strategische ambities die verder gaan dan de implementatie van een digitaal loyaliteitsprogramma dat open staat voor de hedendaagse consumententrends. Delhaize heeft duidelijk een slimme manier gevonden om zich te positioneren op het gebied van prijs.
Registreren neemt slechts enkele minuten in beslag. Dit is om onze inhoud beter af te stemmen op onze lezers. Ontdek hier de voordelen:
Retail van nul af opnieuw leren: hoe Rami Baitiéh Morrisons herlanceerde
300ste editie: "Gondola moet helpen om het heden te begrijpen en de toekomst vorm te geven"
Wil je op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws (Magazine), onze evenementen (Society) of onze opleidingen (Academy)?