Wil je je kennis over Category management of Trade marketing vergroten of zoek je praktische hulp bij het ontwikkelen van een categorieplan? Volg dan onze tweedaagse Category management training voor retailers, leveranciers of samenwerkingsverbanden tussen beiden. Wij werken met het model dat in de praktijk door professionals is ontwikkeld en inmiddels succesvol wordt gebruikt in verschillende branches.

Een categorieplan staat nooit op zichzelf: om een categorie te laten groeien, is kennis van trends, shopper-insights, kanalen en winkelformules onontbeerlijk. Uit deze kennis ontstaan ideeën die een categorie nodig heeft om zich te ontwikkelen. Wij willen met onze trainingen je kennis verdiepen met theorie, praktische toepassingen en kennisuitwisseling tussen de deelnemers.

Leidraad van de tweedaagse Category management training is ons Handboek Category Management. We nemen de theorie door en lichten het toe met specifieke voorbeelden in online en fysieke verkoop, waarbij we inspelen op de verschillende categorieën van de deelnemers. Je ontvangt het nieuwe Handboek Category Management bij inschrijving.

Doel: de kennis en begrip van Category management vergroten & het ontwikkelen van een categorieplan

 

Wat leer je in deze training?

  • Hoe denk en werk je vanuit de shopper;
  • De stappen voor ontwikkelen van je je eigen Categorie plan;
  • Waar staat de retail formule voor en hoe versterk je deze met je categorie;
  • Het ontwikkelen van de optimale Retail Marketing Mix;
  • Samenwerking op de categorie

Voor wie:

  • Trade marketeers
  • Category managers
  • Account managers
  • Trade marketing managers
  • 3-6 jaar werkervaring