Vandaag vertelt Koen Torfs, marketing director bij Pauwels Sauzen over de cover takeover van de maart editie in Gondola Magazine.
Koen, hoe kijken jullie naar de start van het seizoen?
De start van het seizoen laat voorlopig nog een beetje op zich wachten. De weergoden zijn ons nog niet zeer gunstig gezind geweest. Het is dus jammer genoeg nog geen echt BBQ-weer, maar we hopen op een zonnige periode. Wel hebben we alle vertrouwen in het aankomende seizoen. Sinds begin dit jaar hebben we namelijk een zeer brede distributie kunnen bekomen. Dit zijn positieve stappen die noodzakelijk zijn om onze grote ambities waar te kunnen maken.
Wat zijn jullie grote ambities voor de zomer?
Recent voegde Pauwels een nieuwe smaak toe aan haar assortiment, Citroenmayonaise, een volle romige Mayonaise met een frisse toets van citroen. Naast citroen verrast deze saus met een bijkomend zuurtje van limoen. Deze saus is dan ook de ideale smaakmaker bij een slaatje, de wekelijkse portie friet en dat lekkere visgerecht. Kortom, Pauwels Sauzen blijft verder bouwen aan haar merk. Aan het enthousiasme van de consument te horen, verwachten we dit jaar een mooie groei te realiseren. Pauwels is dan ook vastberaden om te blijven investeren in het merk en zal komende periode nieuwe verpakkingen en smaken introduceren. Het staat dan ook vast dat de sauzen voor de nodige dynamiek en kleur zullen zorgen in het rayon, zodat iedereen overal kan genieten van de sauzen.